Hoe lang van te voren kan ik een order annuleren?

U kunt uw order tot uiterlijk 24 uur van te voren annuleren, echter bij een spoedopdracht kan dit tot vóór vertrek. Wilt u toch annuleren, dan zijn wij genoodzaakt om 70% van de afgesproken prijs in rekening te brengen.

Hoe kan ik een zending aanmelden of wijzigen?

U kunt uw zending per mail, telefoon of via het contact formulier aanmelden. Voor wijzigingen raden we aan om ons te mailen of bellen.

Kan ik als particulier gebruik maken van jullie diensten?

Uiteraard kunt u als particulier ook gebruik maken van onze diensten.

Wat gebeurd er indien mijn zending niet afgeleverd kan worden?

We nemen eerst contact met u op om te overleggen wat u wilt. Wij kunnen het dan mee terugnemen, aanleveren aan derden of wachten tegen wachttijd-tarief.

Kunnen jullie zorgen voor de juiste verpakking van mijn zending?

Wij kunnen u zending verzendklaar maken tegen extra kosten.

Zijn jullie ook buiten kantoortijden bereikbaar?

Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen in de week zowel bereikbaar als beschikbaar.

Hoe weet ik of mijn pakket is afgeleverd?

U kunt u zending via Track & Trace volgen en zien waar deze zich bevind.

Kan ik afhaal- en aflevertijden doorgeven?

Bij ons kunt u zelf aangeven wanneer uw pakket door de koerier bij u opgehaald kan worden en wanneer deze afgeleverd moet worden. Alles kan in overleg.

Kan mijn pakket met spoed geleverd worden?

We streven ernaar om binnen een halfuur na aanvraag het pakket bij u op te halen. Deze tijd is afhankelijk waar we het pakket moet ophalen en waar we het naartoe moeten brengen.

Zijn mijn pakketten verzekerd tijdens het transport?

Uw pakketten zijn verzekerd tegen verlies of beschadiging van de inhoud vanaf het moment van ophalen tot afleveren.

Zijn er voorrijkosten?

Bij 013 Express hanteren wij geen toeslagen.

Hoe verloopt de betaling?

Na aflevering van uw zending krijgt u een factuur per mail.